Oldal: 1 / 1

Dispute segítség

Elküldve: 2012.01.25. 17:52
Szerző: Petya0426
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Nemrég küldtem egy Dispute-t egy csaló PTC miatt..Nem nagy összegről,csak 1$-ról van szó,viszont azt kaptam vissza az AlertPay-tól,hogy 10 napon belül próbáljam meg elintézni a PTC oldal Adminjával,s ha nem sikerül,akkor írjak nekik 10 napon belül.
Na,most ilyenkor elküldik azt a levelet,amit ők küldtek a PTC oldalnak,s küldenek nekem is egy levelet,melynek az alján ott van,hogy kérik,hogy erre ne válaszoljak.
Ugyan ez ott van annál is,amit a PTC-nek küldenek.
Viszont,azt is kérik,hogy ne nyissak több support ticket-et,ezt már már zárták..Kérdem én,ilyenkor mi a megoldás??
Már máskor is jártam így,azt hiszem kétszer,mind a kétszer azt csináltam,hogy mind a két levélre válaszoltam,s küldtem még egy supportot,de semmit sem csináltak.
Volt már másnak is ilyen gondja??Mit csinált??
Várom a válaszaitokat,köszi előre is.

Re: Dispute segítség

Elküldve: 2015.01.12. 06:52
Szerző: aajamilkhan
While this is all there is, what the PTC has sent.
However, I also asked not to open a support ticket was more, this has been my zárták..Kérdem, in which case what is the solution ??

Re: Dispute segítség

Elküldve: 2015.01.15. 10:46
Szerző: FRU5T
aajamilkhan írta:While this is all there is, what the PTC has sent.
However, I also asked not to open a support ticket was more, this has been my zárták..Kérdem, in which case what is the solution ??
???