Alertpay pénz visszaigénylés!

Payza-val kapcsolatos kérdések és válaszok
Avatar
Admin
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 1994
Csatlakozott: 2010.07.02. 09:50
Kapcsolat:

Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: Admin »

Alertpay pénz visszaigénylés!
Segédlet pénz visszaigényléséhez alertpay bankon keresztül

Az első lépés, hogy lépj be az alertpay fiókodba, majd kattints, az oldal alján bal oldalt a második (Contact) menüpontra, ekkor egy következő oldal fogad, ahol szintén bal oldalon alul a (Send us a support ticket) hivatkozásra kell kattintani,majd a következő oldalon a listából a (Transaction Dispute)-ot kiválasztani. Ezután a feljövő oldalon be kell írni a teljes neved valamint az alertpay e-mail azonosítódat. Az alatta lévő rublikába pedig a cég url-jét beírni, amelyik lenyúlta a pénzed.
Oda, hogy "message details-subject": azt kell írni: HYIP or PTC Scam. Attól függ melyik cég károsított meg (HYIP vagy egy Csaló PTC).
Ezután a szövegdobozba be kell másolni a levelet, természetesen az adatokkal kiegészítve.

A bemásolandó levél:
Hi,

I have invested $(az összeg amit befektettél) of this account on a High Yield Investment Program (a program URL címe). In the Terms Of Service they specify that they pay in less than (ami a programban meghatározott kifizetési idő), and i’ve been waiting more than (ahány napot vártála kikérés óta) since I’ve requested my payment to this account (a hozamokkal együtt várt összeg) $, i’m waiting since (ameddig vártál év,hó,nap). I’ve also sent tickets to their support contact and never been answered. I believe i’ve been scammed by this HYIP site. Is there any chance you can reverse the transaction and have my $(amennyit befektettél) or the interests $ (amennyit vártál befektetés+hozam ) back in my account? This is the information of my payment:

(Ide kell bemásolni a befizetésről szóló e-mail részleteit, amit az alertpay-tól kaptál annak idején és a cégtől, amibe befektettél. Szerepeljen benne a befektetés referencia száma.)

I’ve already sent mails to the administrator, and never been answered.

The Reference number of the transaction is: (a befektetés referencia száma, a legjobb ha elérhető még képernyőfotót küldeni róla)

And the information from the withdraw in the HYIP site:
COPY PASTE THE TEXT CORRESPONDING TO THE WITHDRWAL REQUEST: (Ide kell bemásolni azt az e-mail, amit a cégtől kaptál, hogy tudomásul vették a pénzkivételi szándékodat, vagy képernyőfotót küldeni a pénz kikérésének tényéről, ahogyan a cég oldalán megtalálható, ahova befektettél.)

Best Regards, Your name (saját neved )

ACC: your Alertpay email ID (alertpay e-mail címed)
mellékleteket is küldhetsz( upload files), pl. képernyőfotókat.
Végül beírod a kódot amit kérnek(verify submission), és katt a submit gombra.
Nos ennyi. (Még egy dolog: a 30 napot nem haladhatja meg az idő, amit a pénzedre vártál, mert akkor már nem tudnak intézkedni!)

Ezután kb egy nap múlva kapsz egy visszaigazoló e-mailt, amiben megköszönik, hogy segíthetnek, majd még két e-mailt, az egyikben leírják, hogy még egyszer próbáld meg felvenni a kapcsolatot a kérdéses céggel,( lehetőleg e-mailban tedd, ne a cég oldalán keresztül, mert annak nem marad nyoma!) A másik levél(tárgya: Contact Request)
azt fogja tartalmazni, hogy ők megkeresték a céget és felszólították őket, hogy 5 munkanapon belül vegyék fel az alertpay-al a kapcsolatot, különben a számlájukról az általad követelt összeget levonják és neked átutalják.

Az alertpay-tól érkezett e-mail-ek kiküldésétől számított 10 napon belül kell válaszolnod a második levélre (Contact Request), tehát arra, amelyikben a cégnek küldött szövegük is le van írva. A válaszodban le kell írni, hogy újra megkerested a céget, de nem válaszoltak és a pénzed még mindig nem kaptad meg (érdemes egy hét után már válaszolni, én így tettem).

Ha minden jól megy a tíz nap letelte után kapsz egy újabb levelet az alertpay-tól, hogy a következő bejelentkezésedkor már a számládon lesz a pénz, nálam így volt!
Nem kell megadni a jelszavadat, amivel a cég oldalára beléptél, elég a felhasználóneved, amit egyébként tartalmaznia kell annak az e-mail-nek, amit a befektetésedkor a cég küldött neked, ha nem küldtek róla levelet, akkor természetesen beleírhatod a levélbe, de csak a felhasználónevedet írd bele.
Sok sikert kívánok!!!

Forrás: http://7d.site90.com/ap.html
Neobux - Alap No.1. pénzgyűjtő PTC oldal
Rotate4all - Alap No.1. pénzgyűjtő PTP oldal
Scarlet-Clicks - Legjobb pénzgyűjtő PTC oldalam
GPTPlanet - Legjobb pénzgyűjtő PTC oldalam testvéroldala
szotyka21
Aktív tag
Aktív tag
Hozzászólások: 173
Csatlakozott: 2011.05.04. 15:02
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: szotyka21 »

Sziasztok!

Van itt olyan aki ezt sikeresen véghez is vitte?
Nekem ugyanis nem nagyon reagálnak.
Ksgrgo
Kezdő
Kezdő
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2011.06.26. 13:30

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: Ksgrgo »

Üdv a leírtak alapján küldtem nekik email. Rá 1 perccel megjött egy email, ami az automaikus válasz email. Fél órán belül kaptam egy ilyen emailt:Hello,

Thank you for contacting AlertPay. My name is Justin am happy to assist you.

If you have paid for a good or service that was not provided to you, you may file a transaction dispute.

Before filing a dispute, please contact the seller and attempt to resolve the issue as most disputes can be resolved with proper communication.

To contact the seller, you can locate their email address in your transaction "Activity". Their email address should appear as where the payment was sent. Some sellers might also provide you with their phone number.

If you are unable to resolve the dispute in this manner and there is no co-operation on the seller’s behalf, you can file a claim in AlertPay's Help Desk. Please note that you may only dispute a transaction up to 30 days after the date of the transaction.

You may initiate your dispute by visiting https://helpdesk.alertpay.com/ and sending us a support ticket. Select "Transaction Dispute" from the ticket categories and be sure to include the following information:

• Full name:
• Email address you used for disputed transaction:
• Seller/recipient email:
• Seller website URL:
• Reference Number(s) for disputed transaction(s):

Please include the reason for the dispute, a detailed explanation of the issue and any proof that might influence the outcome of the dispute (screen shots, tracking numbers, etc.) and we will do our best to mediate the situation.

Note: Please do not reply to this ticket directly as your dispute must be initiated by visiting https://helpdesk.alertpay.com/ .

Thank you for choosing AlertPay. If you have any additional questions, feel free to check out our helpful Frequently Asked Questions at http://helpdesk.alertpay.com

Kind regards,

Justin
AlertPay Risk Support
514-748-5774
www.alertpay.com
"My Way to Pay"

Ticket Details
===================
Ticket ID: XFY-582577
Department: Security/File a Report
Status: Closed

Ez most így helyes menetrend? Így kell történnie? Nekem úgyjön le mintha elmagyarázná,hogy mitcsináljak, de én már ezt az egészet pont elküldtem nekik. Kérem az Admint vagy aki jártas ebben segítsen és navigáljon! Köszönöm!
itsme1978
Kezdő
Kezdő
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2011.07.16. 23:25
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: itsme1978 »

szia!még soha)

sajnos csak ma láttam a kérdésed, válaszoltam volna már előbb is...
szóval: ez így teljesen rendben van! először egy megerősítő, általános email jön APtől, majd erre az emailre kb. 6 napra jön a következő levél, amelyben felszólítják a céget, hogy rendezze a tartozását. 5 üzleti napot kapnak erre, ez idő alatt tanácsos pár emailt küldeni a cégnek, amiben kéred, hogy fizessenek (no para, erre egy cég válaszolt soha). Az 5. nap után dobj emailt a supportnak, hogy semmi válasz, intézzék a dolgot stb.
Ennyi. Nekem a múltkor 60 dolcsit pakolt vissza a számlámra AP, kb 3 hét alatt zajlott le az egész.
Két transaction disputom még függőben van, de írták, hogy jelenleg nem tudnak vele mit kezdeni, de amint tudják visszaszerzik a pénzem. Részemről nagyon elégedett voltam az ügyintézéssel.
üdv
szotyka21
Aktív tag
Aktív tag
Hozzászólások: 173
Csatlakozott: 2011.05.04. 15:02
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: szotyka21 »

itsme1978 írta:szia!még soha)

sajnos csak ma láttam a kérdésed, válaszoltam volna már előbb is...
szóval: ez így teljesen rendben van! először egy megerősítő, általános email jön APtől, majd erre az emailre kb. 6 napra jön a következő levél, amelyben felszólítják a céget, hogy rendezze a tartozását. 5 üzleti napot kapnak erre, ez idő alatt tanácsos pár emailt küldeni a cégnek, amiben kéred, hogy fizessenek (no para, erre egy cég válaszolt soha). Az 5. nap után dobj emailt a supportnak, hogy semmi válasz, intézzék a dolgot stb.
Ennyi. Nekem a múltkor 60 dolcsit pakolt vissza a számlámra AP, kb 3 hét alatt zajlott le az egész.
Két transaction disputom még függőben van, de írták, hogy jelenleg nem tudnak vele mit kezdeni, de amint tudják visszaszerzik a pénzem. Részemről nagyon elégedett voltam az ügyintézéssel.
üdv

Nekem is van beragadva $150-om, de nekem is azt írták, hogy most nem tudják visszafizetni.
Te látsz rá esélyt, hogy valamikor visszakapjuk a pénzünket?
Van egyáltalán még olyan lehetősége az AP-nek amivel tud még valamit kezdeni az érdekünkben?
pipi
Kezdő
Kezdő
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2011.07.19. 17:32
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: pipi »

Sziasztok

Segítségre lenne szükségem
Átutaltam az otp számlámról (direct online) egy összeget, amit előtte jeleztem is az alert honlapján.
Meg is jelent az összeg pending jelzővel az alert számlán!
Sajnos mielőtt megérkezett volna, a tranzakcióra cancelt nyomtam!!
A pénz eltünt az éterben! Az otp azt mondja már nem tudja visszafordítani a tranzakciót!
Írtam hiányos angol tudásommal emailt az alert supportnak, két napja, de eddig semmi válasz, kivéve egy igazoló email, hogy elküldtem a reklamációt!

Tudna nekem valaki egy keményebb hangvételű levelet írni, és megmondani hogy supporton belűl hová küldjem?

Mindegy lenne hogy jóváírják az alert számlámon, vagy visszautalják, csak történne valami!

Előre is köszi!
pipi
Kezdő
Kezdő
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2011.07.19. 17:32
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: pipi »

pipi írta:Sziasztok

Segítségre lenne szükségem
Átutaltam az otp számlámról (direct online) egy összeget, amit előtte jeleztem is az alert honlapján.
Meg is jelent az összeg pending jelzővel az alert számlán!
Sajnos mielőtt megérkezett volna, a tranzakcióra cancelt nyomtam!!
A pénz eltünt az éterben! Az otp azt mondja már nem tudja visszafordítani a tranzakciót!
Írtam hiányos angol tudásommal emailt az alert supportnak, két napja, de eddig semmi válasz, kivéve egy igazoló email, hogy elküldtem a reklamációt!

Tudna nekem valaki egy keményebb hangvételű levelet írni, és megmondani hogy supporton belűl hová küldjem?

Mindegy lenne hogy jóváírják az alert számlámon, vagy visszautalják, csak történne valami!

Előre is köszi!

Mégiscsak tudok angolul! :innocent:

Ma a számlámra rakta a pénzt az Alert!! :clap:
convert69
Érdeklődő
Érdeklődő
Hozzászólások: 62
Csatlakozott: 2011.07.04. 20:31
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: convert69 »

Segítségre lenne szükségem! Perfect Money számlámra szeretnék pénzt(USD) tölteni az Alert Pay számlámról.
Kiválasztottam egy pénzváltót (XChanger.org.). Gond nélkül el is jutottam az elküldésig, de akkor nem engedett tovább a rendszer. Az Alert Pay-el volt gondja. Valamit csinálnom kell az AP számlámon ahhoz, hogy ezt a tranzakciót véghez tudjam vinni ?
szabol
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 315
Csatlakozott: 2011.02.20. 10:50

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: szabol »

nem értek hozzá de talán csak verified számlával lehet pénzt váltani?
http://thesuperinvest.com/ Legfrissebb pénzkeresési módok.
bariba9
Kezdő
Kezdő
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.26. 18:10
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: bariba9 »

Sziasztok !
Reklamációt küldtem az AlertPay supportnak az Ern grups kifizetés elmaradása miatt,és az alábbi levelet kaptam utána.
Thank you for contacting us. This is an automated response confirming the receipt of your ticket. One of our agents will get back to you as soon as possible. For your records, the details of the ticket are listed below. When replying, please make sure that the ticket ID is kept in the subject line to ensure that your replies are tracked appropriately.

Ticket ID: EJK-819341
Subject: payment claim


Here are some recent news articles published by AlertPay:

1. Now 7 MILLION MEMBERS are sending and receiving money online with AlertPay!
https://helpdesk.alertpay.com/index.php ... up=default
2. Get more online customers with AlertPay's banners and payment buttons
https://helpdesk.alertpay.com/index.php ... up=default

Please do let us know if we can assist you any further,

ez azt jelenti,hogy vizsgálják az ügyemet és majd kapok valami választ,vagy kell tennem még valamit?

Köszi bariba9
Avatar
feerke
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 956
Csatlakozott: 2010.12.27. 16:08
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: feerke »

Ez csak a szokásos válaszlevél. Itt csak várni kell amíg küldik a következő levelet.
csari
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 472
Csatlakozott: 2010.07.03. 07:42
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: csari »

feerke írta:Ez csak a szokásos válaszlevél. Itt csak várni kell amíg küldik a következő levelet.
Szia!

Én ma kaptam meg a következő levelet az AP-től EG ügyében:


Hello,

Thank you for contacting AlertPay. My name is Justin am happy to assist you.

If you have paid for a good or service that was not provided to you, you may file a transaction dispute.

Before filing a dispute, please contact the seller and attempt to resolve the issue as most disputes can be resolved with proper communication.

To contact the seller, you can locate their email address in your transaction "Activity". Their email address should appear as where the payment was sent. Some sellers might also provide you with their phone number.

If you are unable to resolve the dispute in this manner and there is no co-operation on the seller’s behalf, you can file a claim in AlertPay's Help Desk. Please note that you may only dispute a transaction up to 30 days after the date of the transaction.

You may initiate your dispute by visiting https://helpdesk.alertpay.com/ and sending us a support ticket. Select "Transaction Dispute" from the ticket categories and be sure to include the following information:

• Full name:
• Email address you used for disputed transaction:
• Seller/recipient email:
• Seller website URL:
• Reference Number(s) for disputed transaction(s):

Please include the reason for the dispute, a detailed explanation of the issue and any proof that might influence the outcome of the dispute (screen shots, tracking numbers, etc.) and we will do our best to mediate the situation.

NOTE: Please do not reply to this email directly as your dispute must be initiated by visiting https://helpdesk.alertpay.com/ .

Thank you for choosing AlertPay. If you have any additional questions, feel free to check out our helpful Frequently Asked Questions at http://helpdesk.alertpay.com

Kind regards,

Justin
AlertPay Account Security
514-748-5774
www.alertpay.com
"My Way to Pay"

Ticket Details
===================
Ticket ID: FZF-943259
Department: Security/File a Report
Status: Closed


Erre kellene válaszoljak? Ez a második levél? Már kb. egy hete elküldtem azt a kérvényt is, akkor most mi van? Csak várjak? Kicsit idegesít a "Status: closed" szöveg!


Segítség!!!!
bariba9
Kezdő
Kezdő
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.26. 18:10
Kapcsolat:

Re: Alertpayon oldal letiltás

Hozzászólás Szerző: bariba9 »

Sziasztok! Segtséget szeretnék kérni..Le szeretnék tiltani az Alert Payon egy oldalt (Club Asteria ),hogy ne vonja le automatikusan a havi díjat.A Club Asteria oldalán nem tudtam megtenni,az Alert Payon van erre lehetőség,és hogyan kell megcsinálni.?
Ha valaki tud legyen szíves segíteni.
Bariba9
Avatar
hoparduc
Fanatikus
Fanatikus
Hozzászólások: 2146
Csatlakozott: 2010.10.13. 06:38
Tartózkodási hely: Magyarország
Kapcsolat:

Re: Alertpayon oldal letiltás

Hozzászólás Szerző: hoparduc »

bariba9 írta:Sziasztok! Segtséget szeretnék kérni..Le szeretnék tiltani az Alert Payon egy oldalt (Club Asteria ),hogy ne vonja le automatikusan a havi díjat.A Club Asteria oldalán nem tudtam megtenni,az Alert Payon van erre lehetőség,és hogyan kell megcsinálni.?
Ha valaki tud legyen szíves segíteni.
Bariba9
Menj a Profile menübe, majd a középső oszlopban válaszd a Subscriptions menüt.
Itt tudod letiltani a kifizetést.
Kép
sweeney todd
Fanatikus
Fanatikus
Hozzászólások: 1311
Csatlakozott: 2011.07.04. 14:09
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: sweeney todd »

help, nem tudom a "Transaction Dispute"-ot választani.
csari
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 472
Csatlakozott: 2010.07.03. 07:42
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: csari »

sweeney todd írta:help, nem tudom a "Transaction Dispute"-ot választani.
Szia!

https://helpdesk.alertpay.com/

aztán itt klikk a "Submit a ticket" feliratra

Kép

aztán itt:

Kép

És töltsd ki az adatokat a megnyíló ablakban.
Bolha09
Új tag
Új tag
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2011.07.11. 22:48
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: Bolha09 »

Emberek nem hiszitek el hogy mi történt ma velem :D
Gondolom sokan ismeritek az Extraincome hyip oldalt. Még annó amikor becsődölt kértem pénz visszaigénylést. Egy email-t se kaptam, erre most jött az email hogy volt pénz a számlájukon és eltudták utalni a befektetésem 25%-át :D
Nem is gondoltam volna hogy ezt még megélem :P

Üdv, Zoli
Amano34
Új tag
Új tag
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011.08.26. 21:08
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: Amano34 »

pipi írta:
Sziasztok

Segítségre lenne szükségem
Átutaltam az otp számlámról (direct online) egy összeget, amit előtte jeleztem is az alert honlapján.
Meg is jelent az összeg pending jelzővel az alert számlán!
Sajnos mielőtt megérkezett volna, a tranzakcióra cancelt nyomtam!!
A pénz eltünt az éterben! Az otp azt mondja már nem tudja visszafordítani a tranzakciót!
Írtam hiányos angol tudásommal emailt az alert supportnak, két napja, de eddig semmi válasz, kivéve egy igazoló email, hogy elküldtem a reklamációt!

Tudna nekem valaki egy keményebb hangvételű levelet írni, és megmondani hogy supporton belűl hová küldjem?

Mindegy lenne hogy jóváírják az alert számlámon, vagy visszautalják, csak történne valami!

Előre is köszi!

Kongrat! Mondtam en,h megbizhato ceg,bar neha nem ugy tunik.


Mégiscsak tudok angolul!

Ma a számlámra rakta a pénzt az Alert!!







Sziasztok!

Pipi! Nekem is hasonló problémám van. Pontosan hova írtad azt a reklamáló levelet?

Előre is köszi a segítséget!
pipi
Kezdő
Kezdő
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2011.07.19. 17:32
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: pipi »

Sziasztok!

Pipi! Nekem is hasonló problémám van. Pontosan hova írtad azt a reklamáló levelet?

Előre is köszi a segítséget!



Most olvastam csak a leveled bocsi, de ritkán járok fel mert az összes lóvémat bedőltem! :bad:

Egyébként a Contact/Send us a support ticket/Banking Support/ fülön írtam nekik!
bings
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 306
Csatlakozott: 2011.06.05. 18:30
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: bings »

Én hétfő reggel küldtem disputot,azóta semmi!! Csak a visszaigazoló e-mailt kaptam meg,perceken belül.
Mennyi idő szokott lenni,míg reagálnak?
elitejoly
Érdeklődő
Érdeklődő
Hozzászólások: 69
Csatlakozott: 2011.06.16. 17:28
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: elitejoly »

Sziasztok!

Én ezeket a levelekt kaptam az alertpaytől:

1,
Hello,

Thank you for contacting AlertPay's Resolutions department.

We have received your dispute and have begun our investigation. Due to a number of complaints we have received in reference to this seller and an unusually high volume of disputes, the resolution process is taking longer than expected. Please allow our administrative team some time to resolve this issue. We thank you in advance for your patience.

Rest assured that we will do everything in our power to reach a favorable resolution for your dispute.

Regards,

----------------------------------
Thank you for choosing AlertPay. If you have any additional questions, feel free to check out our helpful Frequently Asked Questions at https://helpdesk.alertpay.com

Resolutions Team

www.AlertPay.com

Ticket Details
===================
Ticket ID: RHC-858166
Department: LP - Merchant - 2
Status: On Hold

2,
Hello,

Thank you for contacting AlertPay's Resolutions department.

AlertPay regrets to inform you that your request for a refund from (merchant email) cannot be fulfilled. You engaged in an online income opportunity where you accepted the risks involved. We apologize, but our recovery efforts have not been successful.

AlertPay acts as a payment processing service provider by creating, hosting, maintaining and providing our Service to you through the internet. When you engage in a transaction, you accept a Terms of Service (TOS), which is applied at all times.

At this point the seller's account does not contain sufficient funds to provide you with a refund.

Please refer to our User Agreement which can be found at https://www.alertpay.com/en/legal.aspx

Regards,

----------------------------------
Thank you for choosing AlertPay. If you have any additional questions, feel free to check out our helpful Frequently Asked Questions at https://helpdesk.alertpay.com

Resolutions Team

www.AlertPay.com

Ticket Details
===================
Ticket ID: RHC-858166
Department: LP - Dispute in Progress
Status: Closed

Ezek után mit kellene tennem?Vagy ennyi volt és a pénzem nem kapom vissza?
A disputot még annak idején a goldfund miatt küldtem és azóta ez a két levél érkezett meg.
Avatar
feerke
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 956
Csatlakozott: 2010.12.27. 16:08
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: feerke »

Az első levél az hogy sok disputot nyitottak arra a cégre és eltarthat egy darabig a vizsgálat.
A 2. levél pedig hogy elfogadtad azt hogy saját felelősségedre fektetsz be és nem adják vissza a pénzt és ráadásul nincs elég pénz a számlájukon.
Az a pénzt valószínűleg elbuktad.
elitejoly
Érdeklődő
Érdeklődő
Hozzászólások: 69
Csatlakozott: 2011.06.16. 17:28
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: elitejoly »

Köszi a segítséget.
Az alertpay viszont beveheti :angry:
lotux
Érdeklődő
Érdeklődő
Hozzászólások: 64
Csatlakozott: 2012.06.16. 20:49
Tartózkodási hely: Albertirsa
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: lotux »

Tudna nekem segíteni valaki a pénzvisszaigényléssel kapcsolatban?Mert olyan menüpont már nincs hogy Transaction Dispute...akkor most melyik menüpontot kell választani a bejelentéshez? Köszönöm
Avatar
feerke
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 956
Csatlakozott: 2010.12.27. 16:08
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: feerke »

Belépsz, My Payza account Main menü (zöld rész), Resolution center és File dispute (kék gomb).
Ott a tranzakció végén ha van file dispute felirat akkor katt rá és töltsd ki amit kér.
Matee01
Aktív tag
Aktív tag
Hozzászólások: 216
Csatlakozott: 2011.07.20. 09:18
Kapcsolat:

Re: Alertpay pénz visszaigénylés!

Hozzászólás Szerző: Matee01 »

Payza Angol képrenyős részletes leírást tudna valaki készíteni lépésenként mit hova kéne írni.

Ez mindenki számára jól esne.
Nem mindenki látja át a dolgokat, hogy mit hova kéne írni köszi előre is.
Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég