Visszaigénylés - SEGÍTSÉG!

Paypal-al kapcsolatos kérdések és válaszok
tarpi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 269
Csatlakozott: 2013.06.03. 18:16
Kapcsolat:

Visszaigénylés - SEGÍTSÉG!

Hozzászólás Szerző: tarpi » 2013.12.18. 15:50

A problémám a következő:
A fijjii.com- átutalta a jutalékot, dec.11-én
Ma meg jött egy levél a paypaltól:
----------------------------------------------------------------------
Your Action is Requested
----------------------------------------------------------------------


Dear ........,

You have received a payment that we believe may not have been authorized by
the PayPal account holder. Here are the details of the transaction we are
investigating:

-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------


Buyer's name: vishal nath
Buyer's email: vishalnath6442@gmail.com
Transaction ID: 026205422W112020V

Transaction date: Dec 11, 2013
Transaction amount: $7,16 USD
Your transaction ID: 30134634B4855404H
Case number: PP-002-836-631-038

We recommend that you don’t ship the item until our investigation is
complete. If you’ve already shipped the item, please log in to your PayPal
account and go to the Resolution Center to provide the shipping details.

In order to continue our investigation, we need some additional information
from you.

Here’s how to provide us the information we need:

1. Log in to your PayPal account.
2. Click “Resolution Center” near the top of the page.
3. Click "Resolve" in the Action column to view the information we need.
4. You can either fax or upload your documents to us.

You can fax your documents to us at: +1-402-537-5760

Please include a fax cover sheet that includes the email address registered
on your PayPal account and your case ID number.

Here’s how to upload your documents:

1. Log in to your PayPal account.
2. Click “Resolution Center” near the top of the page.
3. Find your case under "Resolution Center cases," then click "Resolve"
next to the request for documentation.
4. Click “Upload Files.”
5. Click “Browse” to find the file you want to send, and then click
“Open.”
6. Enter a title for the file.
7. Select the type of evidence, and then click “Attach This File.”
8. Attach any other files, and then click “Send Files to PayPal.”

Please provide this information within 7 days.

This payment will remain on hold and unavailable to you until we complete
our investigation. We will email you when we complete our investigation.

Yours sincerely,
PayPal
Miért vonták vissza a bejövő pénzt?
Lehet ellene valamit tenni?
Ráadásul mínuszba ment a számlám.

mark005
Kezdő
Kezdő
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2013.06.23. 23:35
Kapcsolat:

Re: Visszaigénylés - SEGÍTSÉG!

Hozzászólás Szerző: mark005 » 2013.12.18. 18:34

Szia!
Nekem is ilyen gondom volt múltkor, de csak annyit vont vissza amennyit utalt.
Én sem találtam rá megoldást, lehet az ottani fórumon kéne megpróbálni...

tarpi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 269
Csatlakozott: 2013.06.03. 18:16
Kapcsolat:

Re: Visszaigénylés - SEGÍTSÉG!

Hozzászólás Szerző: tarpi » 2013.12.18. 18:41

Nekem is annyit kér vissza, de nincs annyi rajta.

Avatar
feerke
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 955
Csatlakozott: 2010.12.27. 16:08
Kapcsolat:

Re: Visszaigénylés - SEGÍTSÉG!

Hozzászólás Szerző: feerke » 2013.12.18. 19:07

Ha nincs annyi rajta akkor a bankszámláról veszi le a maradékot ha hozzá van adva a számlád.

tarpi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 269
Csatlakozott: 2013.06.03. 18:16
Kapcsolat:

Re: Visszaigénylés - SEGÍTSÉG!

Hozzászólás Szerző: tarpi » 2013.12.18. 20:02

Így gondoltam én is, de a segítség abban kéne, hogy ha jól értem van 7 napom fellebbezni, hogy nem volt igazságos a levonás.
Ha valaki jól tud angolul, akkor tudna segíteni? Az a gond, hogy az angol a 42. anyanyelvem. :)

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég