Oldal: 27 / 31

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.25. 15:33
Szerző: karajgabi
Iron írta:Lehet le vagyok maradva, de eddig a (alertpayről) payza-ról 4-5 nap alatt jött meg a pénz a számlára, az utolsó két kifizetésem 1 nap alatt kijött a pajzáról óóó jeeahhh:D
Mázlista...!
Én legutóbb 8 napot vártam rá. :angry: :bad: :cry:
Azt hallottam több helyről, hogy a megnövekedett ügyfél forgalom miatt csúsznak a dolgok, de már kezdik utolérni magukat.

Elküldve: 2012.07.26. 01:11
Szerző: Iron
Én meg azt hallottam hogy meg fog szünni a payza, vagyis hogy nem lehet kipörgetős programokkal használni pl jss tripler zeek stb, ezt olvastam az "e-bankoknál".......lehet nem kéne oda kipörgetni semmit....
Lehet ezért jött meg 1 nap alatt a zsém, és kiba nagy mákom van mert ezt 20.tól írták és 23.-án jött ki lájtosan....:-)

Re:

Elküldve: 2012.07.26. 09:23
Szerző: karajgabi
Iron írta:Én meg azt hallottam hogy meg fog szünni a payza, vagyis hogy nem lehet kipörgetős programokkal használni pl jss tripler zeek stb, ezt olvastam az "e-bankoknál".......lehet nem kéne oda kipörgetni semmit....
Lehet ezért jött meg 1 nap alatt a zsém, és kiba nagy mákom van mert ezt 20.tól írták és 23.-án jött ki lájtosan....:-)
Igen, valóban van egy ilyen hír, bár ez még senki részéről megerősítve nincs. Pénzintézetről lévén szó, egy ilyen akciót hivatalosan is be KELL jelenteni és hagyni időt az ügyfeleknek hogy kivehessék a pénzüket. Nem beszélve a Zeek és a Payza közti szerződésről. Egyébiránt hivatalos forrásból hallottam, hogy néhány héten belül elindul a Zeek saját e-pénztárcája.

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.26. 09:43
Szerző: Zsézsé
Sziasztok!

Én még új vagy itt is és a Zeek-en is. Kb másfél hónapja kerültem be a rendszerbe a testvérem által, de csak azért, hogy alatta legyek, így ő fizette be eddig a kétszer 10 dollárt és csinálta a napi egy hirdetést. Most viszont volt időm utána olvasni, és rájöttem, hogy nem hülyeség (eddig nem hittem benne), és szeretném átvenni tőle a részem.
Tőletek szeretnék segítséget kérni, hogyan érdemes innen csinálni, mikor mennyit érdemes még belerakni, és milyen taktikát érdemes folytatni?

Megköszönöm előre is a tanácsokat, amiket ide várok: fazsani@gmail.com!

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.27. 10:23
Szerző: bbrigi
Beregelt két ismerősöm customerként, minden adatot elfogad. Amikor véglegesíteni szeretném a regisztrációjukat, akkor a "Probléma az oldal betöltése közben" szöveg fogad. A regisztráció sikerült, be is tud lépni mind a két ismerősöm az adataival. Amikor licitálni szeretnének, akkor azt írja ki, hogy lépjenek be, holott már beléptek előtte.

A másik problémám pedig az, hogy egyik customert sem látom sehol az irodámban. Mindenhol megnéztem, nincsenek ott.

Most ilyenkor mi van? Mit kellene tennem?

Köszi a válaszokat!

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.27. 13:43
Szerző: jennys
a licitáló oldalon ki kell lépni az előző fiókból,ezért nem enged licitálni,mivel azt megjegyezte,lépjél ki és újra be a másik adataival,vagy csináld egy másik böngészővel,esetleg töröld a cookie-kat,én is jártam már így,
ha nem látod az embereidet,akkor valaki más alá mentek,a Sponsorship Report-ban vannak felsorolva,hogy kik vannak alattad

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.27. 15:11
Szerző: bbrigi
Most jöttem az egyik barátomtól. Őt a saját gépén regisztráltuk be vásárlóként a.....zeekler.com oldalamra. Soha nem volt még ezen az oldalon, se a zeekrewards oldalon. A sütiket is kiürítettük, biztos, ami biztos. Ennek ellenére ő sem jelent meg nálam se a Sponsorship Report, sem a Bid Give Manager menüben. Mail-t sem kaptam, hogy regisztrált volna.

Mi lehet még a gond?

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.27. 15:45
Szerző: jennys
a zeekler ügyfeleket,ugyanitt tudod megnézni,csak van egy "click here" felirat,arra kattolj rá,és ott fogod látni a zeekler ügyfeleidet,

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.27. 16:02
Szerző: Sanders
bbrigi írta:Mail-t sem kaptam, hogy regisztrált volna.

Mi lehet még a gond?
emailt én sem szoktam kapni új customerről!

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.27. 17:19
Szerző: bbrigi
Én eddig mindig kaptam.

Kiderült a turpisság az elveszett emberkékkel kapcsolatban. A user.zeekler.com-on már nem lehet regisztrálni. Vagyis lehet, csak akkor elveszik a customer.

Helyette a got20seconds.... linken kell, akkor biztosan meg lesz a customer.

Más!

Azt szeretném megkérdezni, hogyan tudom úgy csatlakoztatni a tesómat, ha már zeekler customer?

Megpróbáltam simán a Join fülre kattintva a Zeekrewards oldalamon, de mikor beírom a zeekler felhasználónevét a regisztrációnál, akkor azt írja ki, hogy válasszak mást, mert ez már foglalt.

A lényege a dolognak az lenne, hogy hozzám kerüljön zeekrewardsos-ként is.

Köszi a választ.

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.27. 22:56
Szerző: karajgabi
bbrigi írta:Én eddig mindig kaptam.

Kiderült a turpisság az elveszett emberkékkel kapcsolatban. A user.zeekler.com-on már nem lehet regisztrálni. Vagyis lehet, csak akkor elveszik a customer.

Helyette a got20seconds.... linken kell, akkor biztosan meg lesz a customer.

Más!

Azt szeretném megkérdezni, hogyan tudom úgy csatlakoztatni a tesómat, ha már zeekler customer?

Megpróbáltam simán a Join fülre kattintva a Zeekrewards oldalamon, de mikor beírom a zeekler felhasználónevét a regisztrációnál, akkor azt írja ki, hogy válasszak mást, mert ez már foglalt.

A lényege a dolognak az lenne, hogy hozzám kerüljön zeekrewardsos-ként is.

Köszi a választ.
Én ma regeltem customert a neved.zeekler.com-on és megjelent a BGM-ben, sőt még bidet is tudtam neki adni.

Customert nem tudsz csatlakoztatni affiliate-nek. Új reget kell csinálni új paraméterekkel.

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.27. 23:22
Szerző: bbrigi
Akkor te szerencsés vagy, mert ma 3 emberrel beszéltem, akiknek eltűnt a csatlakoztatott emberke.

A másik már megoldódott, de azért köszi.

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.29. 19:50
Szerző: lotux
Keresek olyan embert/embereket akik komolyan érdeklődnek a Zeek világa iránt és van napi 5perc idejük MINDEN nap feladni a hirdetést.Ha van ilyen akkor én ha kell átvállalom a kezdeti költségeit egy silver+10bid erejéig.Kérem a kezdő lelkesedéssel rendelkezők kíméljenek.Olyanokat keresek akik hosszú távon gondolkodnak eben és van napi 5 perc szabad idejük erre.
Akit érdekel e-mailen keressen: lotux83@gmail.com

Köszönöm.

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.30. 18:08
Szerző: ügyifogyi
HI all ! aki itt hirdeti magát, kapja be... éa fejezze be ! Ez nem ingyenes hirdető oldal !!!
ÜGYIFOGYI

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.30. 18:45
Szerző: Sanders
miről beszélsz?

Re: Re:

Elküldve: 2012.07.30. 19:26
Szerző: Iron
karajgabi írta:
Iron írta:Én meg azt hallottam hogy meg fog szünni a payza, vagyis hogy nem lehet kipörgetős programokkal használni pl jss tripler zeek stb, ezt olvastam az "e-bankoknál".......lehet nem kéne oda kipörgetni semmit....
Lehet ezért jött meg 1 nap alatt a zsém, és kiba nagy mákom van mert ezt 20.tól írták és 23.-án jött ki lájtosan....:-)
Igen, valóban van egy ilyen hír, bár ez még senki részéről megerősítve nincs. Pénzintézetről lévén szó, egy ilyen akciót hivatalosan is be KELL jelenteni és hagyni időt az ügyfeleknek hogy kivehessék a pénzüket. Nem beszélve a Zeek és a Payza közti szerződésről. Egyébiránt hivatalos forrásból hallottam, hogy néhány héten belül elindul a Zeek saját e-pénztárcája.
Akkor szerinted utalhatok a payzara zsét, nem lesz vele probléma?

Re: Re:

Elküldve: 2012.07.31. 08:56
Szerző: karajgabi
Iron írta:
karajgabi írta:
Iron írta:Én meg azt hallottam hogy meg fog szünni a payza, vagyis hogy nem lehet kipörgetős programokkal használni pl jss tripler zeek stb, ezt olvastam az "e-bankoknál".......lehet nem kéne oda kipörgetni semmit....
Lehet ezért jött meg 1 nap alatt a zsém, és kiba nagy mákom van mert ezt 20.tól írták és 23.-án jött ki lájtosan....:-)
Igen, valóban van egy ilyen hír, bár ez még senki részéről megerősítve nincs. Pénzintézetről lévén szó, egy ilyen akciót hivatalosan is be KELL jelenteni és hagyni időt az ügyfeleknek hogy kivehessék a pénzüket. Nem beszélve a Zeek és a Payza közti szerződésről. Egyébiránt hivatalos forrásból hallottam, hogy néhány héten belül elindul a Zeek saját e-pénztárcája.
Akkor szerinted utalhatok a payzara zsét, nem lesz vele probléma?
Én is ott közlekedtetem még a pénzeket, szóval szerintem amíg nincs hivatalosan bejelentve addig nyugodtan.

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.31. 09:55
Szerző: jennys
azt észrevettétek,hogy csak bankkártyáról és belső egyenlegből lehet a tagságot megvenni?
én a payzáról vagy az STP-ről akartam egyik tagomnak befizetni megint,de nem engedi,most meg kell várnom,amíg leveszi free-re a silvert és majd onnan megpróbálom,remélem úgy engedni fogja?
tudtok erről valamit?
Ui:ráadásul a dombornyomott Visa kártyámra is 302 hibakódot dob ki,ilyenkor mit lehet tenni,belsőn meg éppen nincsen ennyim,mert ki lett kérve....
szerintetek mennyi nap a tagság lejárása után,amíg leveszi free-re?

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.31. 14:05
Szerző: Dopamin
Van más olyan Zeek Rewards tag aki nem kapja meg a napi bideket, csak napokkal később egybe.
Pl: én napi 20 pontot kapnék naponta de 3 naponta kapom meg a 60 ot pl.
-A bid give managerbe látom is a kiosztatlan pontokat...
ügyfeleket kéne szerezzek vagy ez valami aktuális hiba a zeeknél? másoknál előfordult?
Az a legnagyobb gond h a "retirement" pontok meg vonódnak szépen le, így nagyon beakadt most a fejlődésem.
Kérem segítsen aki tud !

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.31. 14:21
Szerző: jennys
szerezz zeekler tagokat és oszd le nekik kézzel te,amíg ott van bent,addig nem kamatozik,csak ott áll....

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.31. 17:35
Szerző: jennys
nekem most sürgősen szükségem van a zeekben lévő pénzemre augusztusban,egy váratlan kiadás miatt,így kifogom pörgetni,előre is bocsi érte a szponzoraimtól,sajnos másképpen nem tudok megoldani....

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.31. 18:55
Szerző: Sziky
jennys írta:nekem most sürgősen szükségem van a zeekben lévő pénzemre augusztusban,egy váratlan kiadás miatt,így kifogom pörgetni,előre is bocsi érte a szponzoraimtól,sajnos másképpen nem tudok megoldani....
Az egészet csak kilencven nap alatt tudod kiforgatni!!

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.31. 19:01
Szerző: Iron
Dopamin írta:Van más olyan Zeek Rewards tag aki nem kapja meg a napi bideket, csak napokkal később egybe.
Pl: én napi 20 pontot kapnék naponta de 3 naponta kapom meg a 60 ot pl.
-A bid give managerbe látom is a kiosztatlan pontokat...
ügyfeleket kéne szerezzek vagy ez valami aktuális hiba a zeeknél? másoknál előfordult?
Az a legnagyobb gond h a "retirement" pontok meg vonódnak szépen le, így nagyon beakadt most a fejlődésem.
Kérem segítsen aki tud !

Haverom is 2 naponta kapja, nem tudjuk miért....

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.31. 20:07
Szerző: jennys
Az egészet csak kilencven nap alatt tudod kiforgatni!!
persze,tudom,nem is akarom mindet,csak mondjuk olyan 2-3 hétig nem forgatom vissza,aztán majd utána megint felrakom 100%....

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.31. 22:48
Szerző: ügyifogyi
Kedves Zeekrewards tagok!



Szeretnék pár hírt és információt megosztani veletek. :clap: :clap: :clap:



Először is a mai Zeekrewardsnews-on megjelent hírlevél rövid, tömör tartalma a következő:



Zeek hírlevél:
A rendkívül hosszú és szakmai hírlevél lényege röviden:
1; számos új vezető érkezett a céghez, ők mind a Zeek stratégiáját erősítik.
2; a http://zeekprinting.com/zeek/UserContentStart.aspx oldalon Zeekrewards üzleti kártyát, névjegykártyát készíttethetsz; jópofa kártyák - érdemes átnézni őket :)
3; Aug 22-én a http://zeebates.com/ útjára indul, hatalmas lehetőségek rejlenek benne. November 10-én egy nagy nemzetközi találkozóra kerül sor Nashville-ben, ahol további újdonságokat tudhatunk meg.



Tehát látszik, hogy dolgoznak a cégnél az új programon, újításokon, hogy hosszú távon működőképes és sikeres legyen az üzlet.



Ezzel viszont jár néhány probléma is, ami az utóbbi időben a nagyarányú növekedés miatt méginkább előtérbe kerültek:



1. Regisztrációs problémák: :? :? :?

A következő hibákat észleltük: :unsure: :unsure: :unsure:

· Ahogy befejezted a regit, kiírja, hogy érvénytelen, és megjelenik a szponzor userneve és az új ember jelszava. És nem jön a "Welcome" levél sem. Ha ennek ellenére belépsz az új névvel, jelszóval, beenged, felupgradelheted, onnantól rendben. Ez a jobbik eset. Upgrade után általában megjön az üdvözlő üzenet is és megkapja a 3 saját oldal linkjét is.

· Rosszabbik: Nem tudsz belépni. Akkor megnézed a szponzor sponsorship-jében, és ott csücsül mint customer. Akkor vagy várni kell, legkésőbb reggelre, de sokszor már egy óra múlva is a helyére kerül. Utána mehet az upgrade.

· Ez a két követendő eljárás. Semmi esetre sem ötször betenni az újat!

· További variáció: kiírja pirossal, hogy ez az username foglalt. Átírod, aztán lesz fülike62, mamika62, szamar62, bazsarozsa62.....stb, mert valamiért mind a 6 variációból másnap reggelre free lesz. A legutolsó, amiről azt hiszed, végre sikerült, az lesz a silvered, előtte ott a 3-5 free....

· Ezért minden esetben ajánlom, hogy a regi után bármit is ír ki a rendszer, a szponzor nézze meg a Sponsorship Reportjában és a Mátrixában, hogy ott van-e a beregelt emberke.



2. Napi hozamok és bidek pontokká váltásának problémája. :? :? :?

Mivel a rendszer folyamatos fejlesztés alatt van (és a pozitív változásokat a hozzáértő programozó csapattársak látják is), így pár napja csúszások vannak a napi nyereség jóváírások és a bidosztások tekintetében.



A kettő nem függ össze. A napi nyereségrészesedés osztásnál kb. 1 napos csúszás van, bár már ahogy nézzük kezd helyreállni. Felhívnám mindenki figyelmét, hogy a zöld szövegben lévő dátumokat nézze és ne az osztás dátumát. Mivel ha tegnap nem írtak jóvá neked nyereség részesedést, az nem azt jelenti, hogy kimaradtál tegnap, hanem lehet, hogy ma kettőször is kaptál.



A bidek osztása és pontokká váltása pedig kb. két napos csúszásban van, ahogy arra az új support fórumon is felhívták a figyelmet és elnézést kértek.



Két dolgot tehetsz ekkor: :angry: :angry: :angry: :angry:

1. Vagy várj és a rendszer automatikusan ki fogja osztani a bidjeidet és megkapod az értük járó pontokat.

2. Manuálisan te is kioszthatod. Vigyázat!!! CSAK ZEEKLER ÜGYFELEKNEK ADD!!! különben felezd a pontjaidat. Ekkor a Bid Give Manager pontnál a bal oldali legördülő menüben ki kell választanod, hogy kinek szeretnél bidet adni és a neve mellett megjelenik, hogy mennyit adhatsz neki. Alatta beírhatod mennyit szeretnél adni és a Give Bids gombbal oda is adod. ekkor a pontod rögtön jóváíródik.

3. Előfordulhat, hogy nem látsz az ügyfeleknél limitet, amit odaadhatsz. Ekkor nézd meg a Sponsorship Reportban, hogy a rendszer még tud-e bidet adni az ügyfeleknek, és ha igen akkor nem tehtsz mást, mint vársz. Ugyanígy tegyél, ha a Current Bid Advance melletti szám nagyobb, mint a kiosztandó bidjeid száma.

4. Ha az ügyfeleid már megkapták a csomagodnak megfelelő adható bideket, akkor nem tehetsz mást, mint új ügyfeleket regizel vagy veszel.

5.

Ügyfelek vásárlására a Payza 0,9-1,3$-os „nem bizonyíthatóan valódi ügyfeleket adó” variációkon kívül a következő lehetőségek vannak:



http://www.zcustomers.com/

http://www.bidcustomers.com/

http://www.buypennyauctioncustomers.com/

http://gigbucks.com/Social-Marketing/14 ... k-in-24-To



Nekem személyes tapasztalataim az Zcustomers oldallal vannak, eddig korrektül megkaptam a megrendelt ügyfeleket 1-3 napon belül. Egyik vásárolt is bideket, tehát vannak köztük valódiak isJ


A leírás ehhez az oldalhoz a következő:

http://www.zcustomers.com/



Először regisztrálni kell:

kattints a login menüpontra, majd az aláhuzott Signup as "new customer" menüpontra kattintva lehet regisztrálni:

First Name: keresztnév

Last Name vezetéknév

Please note: The address on your account must match the billing address on your credit card statement if you are paying via credit card.

Street Address: utcanév

City: városnév

State/Province: kiválasztani az other részt

Zip: irányitószám

Country: kiválasztani a Hungary-t

Phone: beirni a tel. számot +36-al az elején



Email: e-mail cim



Confirm Email: ujra e-mail cim

Password: jelszó

Confirm Password: ujra jelszó

Ezután a keretben levő Sign Up-ra kell kattintani.



Ha ez megvan, akkor a Home menüpontra kell kattintani, ezen az oldalon lehet megkezdeni a Zeek ügyfél rendelést. A táblázatból válaszd ki, hogy mennyi ügyfelet akarsz venni, az egérrel kattints oda, majd a sárga mezőben levő szöveg melletti kis kockát pipáld be. Ezután kattints az Add to cart kék mezőben levő menüpontra. Ezután add meg a Zeekler Usernevet, ezt megtalálod a ZeekRewards irodádban. Ezután az Add to Cart kék mezős menüpontra kell kattintani.Ezután a piros mezőben levő Checkout menüpontra kell kattintani. Ezután a Pay Bay Credit CARD keretben levő menüpontra kattintok. A következő oldalon a Credit card Number részhez a Bankkártya számot írom be, majd kiválasztom a Credit Card Type részen a kártya tipusát, mely Visa, Mastercard, American Express, Discover lehet, mást nem fogad el. Expiration Date részre a kártya érvényességi idejét kell kiválasztani (hónap, év) majd a CV Code részre a kártya hátulján levő 3 jegyű számot kell beirni. Ezután a Submit Your Order keretben levő szövegre kell kattintani így rendeljük meg a Zeekler ügyfeleket.



3. Fscstore elérési gondok

Mivel a cég épp most készül behozni a Zeebates oldalt az több, mint 5000 partneres online webáruházas rendszerével, ezért elképzelhetőnek tartom, hogy a két dolog összefügg, és ezért nem lehet elérni az oldalt, mert esetleg ez az új oldal le fogja váltani a régit.



4. 30$-os marketingcsomag és vizsga ;) ;-)) :no:

Egyértelmű, megnyugtató és megbízható verzió az utóbbi pár napban sem született. Egy biztos, aki új tagként bankkártyáról upgradel, azoknak már levonja a rendszer a marketing és képzési csomag éves díját is. Valamint minden új tag kap egy levelet, amiben közlik, hogy 30 napig ingyenes tagként is kipróbálható a marketingcsomag és meg is adják az egyéni linkeket is. Ezek a linkek upgrade után is működnek.

Régi tagoknál egyeseknél megjelent már a belső egyenlegről való fizetés lehetősége is, de mivel nem mindenkinél, így valószínű, hogy tesztelik. Bankkártyáról viszont régi tagoknak továbbra is 500-as hibaüzenetet ír ki. Így én mindenkinek azt javaslom, hogy várja meg a konkrétumokat, az egyértelmű és hiteles híreket (amennyiben lesz ilyen), hiszen a csomagot jelen esetben nem is tudjuk megvenni.

Mindenestre a marketingcsomag megvásárlása és a képzési anyagok tanulmányozása senkinek nem fog a kárára válni, mindannyian csak nyerünk vele, attól függetlenül, hogy kötelező lesz-e vagy sem én mindenkinek ajánlom.



További jó munkát mindenkinek! :aw: :aw: :aw:



Üdv, Ügyifogyi

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.07.31. 22:48
Szerző: Sziky
jennys írta:
Az egészet csak kilencven nap alatt tudod kiforgatni!!
persze,tudom,nem is akarom mindet,csak mondjuk olyan 2-3 hétig nem forgatom vissza,aztán majd utána megint felrakom 100%....
Ja csak úgy tűnt, mintha az egészet akarnád kiforgatni!

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.08.01. 12:11
Szerző: Johnny
Van MAGYAR NYELVŰ SUPPORT SEGÍTSÉG A Zeek hivatalos support fórumán!

A segítő munkatárs "Zealrewards" néven van jelen az oldalon, és az alábbi két topic már magyar nyelven fut. Van emailcíme is, ahol az irodalopásokat lehet neki jelezni magyarul:

reportanissue.zealrewards@gmail.com

http://zeeksupport.zeekrewards.com/zeek ... ifwfalo9oc

http://zeeksupport.zeekrewards.com/zeek ... ang_is_van[/url]

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.08.07. 09:08
Szerző: szathmary89
Hy All!

Másoknál is fennáll az a helyzet, hogy bejelentkezik, de nem küldik át az irodájába, hanem folyton a kezdőoldal jelenik meg?

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.08.07. 09:52
Szerző: szathmary89
Probléma megoldva. Chrome-on nem ment, de Mozillán pikk-pakk hagyott belépni! =)

Re: Zeek Rewards

Elküldve: 2012.08.07. 10:09
Szerző: karajgabi
Nekem is fennállt tegnap a probléma, de újabban ha jelszót rontasz akkor a jobb fenti menüből nem enged belépni csak a középső ellenőrző kód megadása után.