Oldal: 26 / 105
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 15:38
				Szerző: sweeney todd
				gondolom az akcióval szét akarták magukat keresni
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:03
				Szerző: foton100101
				Tegnap szálltam be, ma már az oldal sem jön be. Fasza...
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:03
				Szerző: sleepingevil
				Sziasztok!
Ok lehet küldeni a dispute-ot most. Leszedték a weboldalt a tárhelyről, az email címeket is megszűntették. Remélem nem szedték ki az összes pénzüket gyorsan alertpay-ről, mert akkor senki nem kap vissza semmit.
Sok szerencsét mindenkinek a pénz visszaszerzéshez!
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:05
				Szerző: sweeney todd
				alertén mit is kell ikszelni?
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:06
				Szerző: csaba08
				sleepingevil írta:Sziasztok!
Ok lehet küldeni a dispute-ot most. Leszedték a weboldalt a tárhelyről, az email címeket is megszűntették. Remélem nem szedték ki az összes pénzüket gyorsan alertpay-ről, mert akkor senki nem kap vissza semmit.
Sok szerencsét mindenkinek a pénz visszaszerzéshez!
 

 No jót röhögök megint... Kezd ez egy kicsit sok lenni már...  
 
 
Azt hiszem a gyors befektetések világával felhagyok....
Mi a következő, ami eltűnik a pénzünkkel???
 
 
   
  
 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:15
				Szerző: sweeney todd
				"a listából a (Security/File a Report)-ot kiválasztani. Ezután a feljövő oldalon be kell írni a teljes neved valamint az alertpay e-mail azonosítódat. A topic-nál a legördülő listából a (Transaction Dispute)-t kell kiválasztani"
nálam a legördülőben nincs "Transaction Dispute". help!
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:30
				Szerző: csaba08
				sweeney todd írta:"a listából a (Security/File a Report)-ot kiválasztani. Ezután a feljövő oldalon be kell írni a teljes neved valamint az alertpay e-mail azonosítódat. A topic-nál a legördülő listából a (Transaction Dispute)-t kell kiválasztani"
nálam a legördülőben nincs "Transaction Dispute". help!
Belépés=> Főoldal => Alul "Contact" => középen Email alatt "Send us a support ticket" => listából: Transaction Dispute
Sok sikert!
Lassan már becsukott szemmel is megy... 

 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:33
				Szerző: walters
				Azt viszont nem értem, hogy minek küldött levelet arról hogy bezár a bazár, és hogy rendezi a kifizetéseket.
Sokkal egyszerűbb lett volna szép csendebn eltűnni?! 

 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:35
				Szerző: teso80
				opulentiába ki tud belépni?mert én nem
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:36
				Szerző: csaba08
				walters írta:Azt viszont nem értem, hogy minek küldött levelet arról hogy bezár a bazár, és hogy rendezi a kifizetéseket.
Sokkal egyszerűbb lett volna szép csendebn eltűnni?! 

 
Óóó, hát biztos Leon-hoz járt tanulni, hogy is kell "rendesen" lelépni, hogy senki se haragudjon meg rá.  

 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:36
				Szerző: Lili
				Minden külön befizetett összegre külön dispute-ot kell írni vagy egyben az egészet?
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:37
				Szerző: csaba08
				Lili írta:Minden külön befizetett összegre külön dispute-ot kell írni vagy egyben az egészet?
Mindegyikre külön kell, mert egybe nem tudsz.  

És célszerű az Admin levelét is elküldeni az AlertPay felé.
 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:38
				Szerző: sweeney todd
				csaba08 írta:
Lassan már becsukott szemmel is megy... 

 
az alert topikban tök más van:
"majd kattints, az oldal alján bal oldalt a második (Contact) menüpontra, ekkor egy következő oldal fogad, ahol szintén bal oldalon alul a (Send us a support ticket) hivatkozásra kell kattintani,majd a következő oldalon a listából a (Security/File a Report)-ot kiválasztani. Ezután a feljövő oldalon be kell írni a teljes neved valamint az alertpay e-mail azonosítódat. A topic-nál a legördülő listából a (Transaction Dispute)-t kell kiválasztani,"
most akkor hogy?
 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:43
				Szerző: hoparduc
				walters írta:Azt viszont nem értem, hogy minek küldött levelet arról hogy bezár a bazár, és hogy rendezi a kifizetéseket.
Sokkal egyszerűbb lett volna szép csendebn eltűnni?! 

 
Ez nagyon gáz, mindig az az oldal szűnik meg, amibe az ember a legjobban bízik sajnos.
Pár nappal ezelőtt még azt írták, hogy nyereségesek, stb. Most pedig bezár, ez érdekes. 

 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:44
				Szerző: sweeney todd
				akkor ezt kell kitöltenem, + a levél?
"Submit a Ticket
If you can't find a solution to your problems in our knowledgebase, you can fill in the fields below with as much detailed information as possible and send it to our support personnel.
	
General Information
Name (Full name on account): * 	
Email (AlertPay login email): * 	
Resolution Support
Method of Payment: *
	Payment from AlertPay Balance
Payment from Credit Card
Type of Purchase: *
	Goods
Service
Merchant/Recipient Email : *
	
Merchant Website URL: *
Website where purchase took place 	
Reference Number(s): *
Input list of reference numbers 	
Transaction completed less than 30 days?: *
	Yes
No
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?: *
	Yes
No
I understand it can take up to 30 days to complete the investigation? I will not submit multiple tickets regarding this same dispute. : *
	"
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:50
				Szerző: csaba08
				sweeney todd írta:akkor ezt kell kitöltenem, + a levél?
"Submit a Ticket
If you can't find a solution to your problems in our knowledgebase, you can fill in the fields below with as much detailed information as possible and send it to our support personnel.
	
General Information
Name (Full name on account): * 	
Email (AlertPay login email): * 	
Resolution Support
Method of Payment: *
	Payment from AlertPay Balance
Payment from Credit Card
Type of Purchase: *
	Goods
Service
Merchant/Recipient Email : *
	
Merchant Website URL: *
Website where purchase took place 	
Reference Number(s): *
Input list of reference numbers 	
Transaction completed less than 30 days?: *
	Yes
No
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?: *
	Yes
No
I understand it can take up to 30 days to complete the investigation? I will not submit multiple tickets regarding this same dispute. : *
	"
Szia,
Igen.
De a levéllel Ne fárszd magad.
Csak röviden a lényeget és oda másold be, amit kaptál ma az admintól.
Nem kell sok rizsa, csak hogy befektettél "X" összeget az "X" programra és ma ezt a levelet kaptad az admintól és szeretnéd visszakapni a pénzed.
Felesleges a hosszú levelet bemásolnod, meg átírkálnod, ők így is értik a gondot.
Csaba
 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:50
				Szerző: csaba08
				sweeney todd írta:akkor ezt kell kitöltenem, + a levél?
"Submit a Ticket
If you can't find a solution to your problems in our knowledgebase, you can fill in the fields below with as much detailed information as possible and send it to our support personnel.
	
General Information
Name (Full name on account): * 	
Email (AlertPay login email): * 	
Resolution Support
Method of Payment: *
	Payment from AlertPay Balance
Payment from Credit Card
Type of Purchase: *
	Goods
Service
Merchant/Recipient Email : *
	
Merchant Website URL: *
Website where purchase took place 	
Reference Number(s): *
Input list of reference numbers 	
Transaction completed less than 30 days?: *
	Yes
No
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?: *
	Yes
No
I understand it can take up to 30 days to complete the investigation? I will not submit multiple tickets regarding this same dispute. : *
	"
Szia,
Igen.
De a levéllel Ne fárszd magad.
Csak röviden a lényeget és oda másold be, amit kaptál ma az admintól.
Nem kell sok rizsa, csak hogy befektettél "X" összeget az "X" programra és ma ezt a levelet kaptad az admintól és szeretnéd visszakapni a pénzed.
Felesleges a hosszú levelet bemásolnod, meg átírkálnod, ők így is értik a gondot.
Csaba
 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:55
				Szerző: applebook
				Röhej az egész..... Disputot már nem tudok nyomni... Remélem vissza adják ezek a retkek  
 
 
75% veszetég lenne nekem  

 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 16:57
				Szerző: sweeney todd
				kösz!
még néhány kérdés - bocs, tök vagyok, nem akarom elszúrni:
1., ez a Merchant/Recipient Email mi? 
2., Merchant Website URL az Opulentiajé, ugye? 
3., Reference Number(s)  a befizetésem száma, amit a mélben visszaigazoltak? 
4., Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?  ez mi?
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 17:04
				Szerző: sweeney todd
				köszi mindenkinek!
ezt kaptam:
"Thank you for contacting us. This is an automated response confirming the receipt of your ticket. One of our agents will get back to you as soon as possible. For your records, the details of the ticket are listed below. When replying, please make sure that the ticket ID is kept in the subject line to ensure that your replies are tracked appropriately.
       Ticket ID: HDA-238340"
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 17:33
				Szerző: Lili
				Szerintetek mi esély van arra, amit a levélben írtak, hogy visszatérítik a betett pénzeket???
Továbbá érdekes, hogy a zárást így bejelentik, majd az oldal is működésképtelen...Mondhatom szép eljárás... 

 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 17:41
				Szerző: FZolee
				Én 3 részletben fizettem be, akkor 3 külön dispute-ot kell kérnem?
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 17:43
				Szerző: Lili
				FZolee írta:Én 3 részletben fizettem be, akkor 3 külön dispute-ot kell kérnem?
Szerintem igen, érdemesebb. Én 2 részletben fizettem be, és már elküldtem 2* a dispute-ot.
 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 17:53
				Szerző: PoganyPtR
				Hm, ha jól értem gond van:
Unfortunately, I must inform you that we are forced to close Opulentia.
 
Refunds are already being processed and you will get your refund as soon as possible.
 
Thank you.
 
Best regards,
Daniel Beletzky
CEO at Opulentia
Remélem a pénzt tényleg megkapom.
Szerk.: valami gond van nálam, mert most látom már más is bemásolta a levelet.
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 18:43
				Szerző: Pinduur
				Amikor berakták a 7 napos opciót, már gyanús lett 

Fogadni mertem volna bárkivel bármiben, hogy ez lesz a vége, csak nem akartam vészmadár lenni.
Egy centet sem teszek többet egyik HIYP-ba sem. Inkább a forex!!!!!!!!!
Ha el is vesztem a lóvét, legalább tudom, hogy az én hibám volt. Engem NE LOPJON MEG SENKI!!!!!!!!!! 
A jó k**va anyukájukat!!!!!!!!!!!
eToro:   
http://www.etoro.com/refferal.aspx?RID11
(akit érdekel, keressen meg nyugodtan)
 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 18:46
				Szerző: sweeney todd
				úgy látszik, hogy tényleg az alacsony lekötéses, lassú programokban lehet csak hinni.
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 18:50
				Szerző: elitejoly
				Valaki tudna segíteni?
Nemtudok angolul és itt írtátok hogy nem kell a sok rizsa  (vagyis nem kell az  a pénz visszaigénylési hosszú szöveg) csak hogy mennyit tettem be és hogy az admin azt a levelet írta hogy az oldal bezárt.
Valaki letudná ezt írni angolul? 
 
 
Előre is köszi.
u.i:Most hogy ez az oldal is bedőlt már kezdek aggódni hogy  a safedepositary ill. a primfix -re is ez a sors vár ( de ne legyen igazam) 
 
  
 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 19:01
				Szerző: Pinduur
				elitejoly írta:Valaki tudna segíteni?
Nemtudok angolul és itt írtátok hogy nem kell a sok rizsa  (vagyis nem kell az  a pénz visszaigénylési hosszú szöveg) csak hogy mennyit tettem be és hogy az admin azt a levelet írta hogy az oldal bezárt.
Valaki letudná ezt írni angolul? 
 
 
Előre is köszi.
u.i:Most hogy ez az oldal is bedőlt már kezdek aggódni hogy  a safedepositary ill. a primfix -re is ez a sors vár ( de ne legyen igazam) 
 
  
 
Hamarosan nyitok egy "Transaction Dispute"-t az AP-n. Ha nem annyira sürgős, kb. 1 óra múlva beteszem ide is.
 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 19:34
				Szerző: szabol
				én is így vagyok volt benne 38 $-om faszául elbuktam most nyomom a tőzsdét azon jobb vagyok  meg a brand dailyben van 20$
			 
			
					
				Re: Hosszútávú befektetési programok
				Elküldve: 2011.08.09. 20:17
				Szerző: Pinduur
				Nos, én ezt küldtem az AP-nek:
Merchant/Recipient Email : 
support@opulentia.ch
Merchant Website URL : 
https://www.opulentia.ch
Reference Number(s) : ehhez hasonló => A08C5-8373H-C8CF0
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly? - Ebben az esetben:   NO
Hello,
Have you attempted to resolve this issue with the merchant directly?:  The answer is NO, because:
=======================================
from:  
support@opulentia.ch
reply-to:  
support@opulentia.ch
to:   ................@gmail.com
date:  Tue, Aug 9, 2011 at 4:23 PM
subject:	OPULENTIA: Closing
	
4:23 PM (3 hours ago)
	
Dear .......... Zsolt,
Unfortunately, I must inform you that we are forced to close Opulentia.
Refunds are already being processed and you will get your refund as soon as possible.
Thank you.
Best regards,
Daniel Beletzky
CEO at Opulentia
=============================================
The site was unavailable right after I received this message. No chance to contact the merchant.
I can't believe in his words. I do not think that he will refund my money.
Thank you for your help.
Regards,
Zsolt
+ csatoltam a köv:
 
Reménykedjünk!!!