Kedves Zeekrewards tagok!
Szeretnék pár hírt és információt megosztani veletek.
Először is a mai Zeekrewardsnews-on megjelent hírlevél rövid, tömör tartalma a következő:
Zeek hírlevél:
A rendkívül hosszú és szakmai hírlevél lényege röviden:
1; számos új vezető érkezett a céghez, ők mind a Zeek stratégiáját erősítik.
2; a
http://zeekprinting.com/zeek/UserContentStart.aspx oldalon Zeekrewards üzleti kártyát, névjegykártyát készíttethetsz; jópofa kártyák - érdemes átnézni őket
3; Aug 22-én a
http://zeebates.com/ útjára indul, hatalmas lehetőségek rejlenek benne. November 10-én egy nagy nemzetközi találkozóra kerül sor Nashville-ben, ahol további újdonságokat tudhatunk meg.
Tehát látszik, hogy dolgoznak a cégnél az új programon, újításokon, hogy hosszú távon működőképes és sikeres legyen az üzlet.
Ezzel viszont jár néhány probléma is, ami az utóbbi időben a nagyarányú növekedés miatt méginkább előtérbe kerültek:
1. Regisztrációs problémák:
A következő hibákat észleltük:
· Ahogy befejezted a regit, kiírja, hogy érvénytelen, és megjelenik a szponzor userneve és az új ember jelszava. És nem jön a "Welcome" levél sem. Ha ennek ellenére belépsz az új névvel, jelszóval, beenged, felupgradelheted, onnantól rendben. Ez a jobbik eset. Upgrade után általában megjön az üdvözlő üzenet is és megkapja a 3 saját oldal linkjét is.
· Rosszabbik: Nem tudsz belépni. Akkor megnézed a szponzor sponsorship-jében, és ott csücsül mint customer. Akkor vagy várni kell, legkésőbb reggelre, de sokszor már egy óra múlva is a helyére kerül. Utána mehet az upgrade.
· Ez a két követendő eljárás. Semmi esetre sem ötször betenni az újat!
· További variáció: kiírja pirossal, hogy ez az username foglalt. Átírod, aztán lesz fülike62, mamika62, szamar62, bazsarozsa62.....stb, mert valamiért mind a 6 variációból másnap reggelre free lesz. A legutolsó, amiről azt hiszed, végre sikerült, az lesz a silvered, előtte ott a 3-5 free....
· Ezért minden esetben ajánlom, hogy a regi után bármit is ír ki a rendszer, a szponzor nézze meg a Sponsorship Reportjában és a Mátrixában, hogy ott van-e a beregelt emberke.
2. Napi hozamok és bidek pontokká váltásának problémája.
Mivel a rendszer folyamatos fejlesztés alatt van (és a pozitív változásokat a hozzáértő programozó csapattársak látják is), így pár napja csúszások vannak a napi nyereség jóváírások és a bidosztások tekintetében.
A kettő nem függ össze. A napi nyereségrészesedés osztásnál kb. 1 napos csúszás van, bár már ahogy nézzük kezd helyreállni. Felhívnám mindenki figyelmét, hogy a zöld szövegben lévő dátumokat nézze és ne az osztás dátumát. Mivel ha tegnap nem írtak jóvá neked nyereség részesedést, az nem azt jelenti, hogy kimaradtál tegnap, hanem lehet, hogy ma kettőször is kaptál.
A bidek osztása és pontokká váltása pedig kb. két napos csúszásban van, ahogy arra az új support fórumon is felhívták a figyelmet és elnézést kértek.
Két dolgot tehetsz ekkor:
1. Vagy várj és a rendszer automatikusan ki fogja osztani a bidjeidet és megkapod az értük járó pontokat.
2. Manuálisan te is kioszthatod. Vigyázat!!! CSAK ZEEKLER ÜGYFELEKNEK ADD!!! különben felezd a pontjaidat. Ekkor a Bid Give Manager pontnál a bal oldali legördülő menüben ki kell választanod, hogy kinek szeretnél bidet adni és a neve mellett megjelenik, hogy mennyit adhatsz neki. Alatta beírhatod mennyit szeretnél adni és a Give Bids gombbal oda is adod. ekkor a pontod rögtön jóváíródik.
3. Előfordulhat, hogy nem látsz az ügyfeleknél limitet, amit odaadhatsz. Ekkor nézd meg a Sponsorship Reportban, hogy a rendszer még tud-e bidet adni az ügyfeleknek, és ha igen akkor nem tehtsz mást, mint vársz. Ugyanígy tegyél, ha a Current Bid Advance melletti szám nagyobb, mint a kiosztandó bidjeid száma.
4. Ha az ügyfeleid már megkapták a csomagodnak megfelelő adható bideket, akkor nem tehetsz mást, mint új ügyfeleket regizel vagy veszel.
5.
Ügyfelek vásárlására a Payza 0,9-1,3$-os „nem bizonyíthatóan valódi ügyfeleket adó” variációkon kívül a következő lehetőségek vannak:
http://www.zcustomers.com/
http://www.bidcustomers.com/
http://www.buypennyauctioncustomers.com/
http://gigbucks.com/Social-Marketing/14 ... k-in-24-To
Nekem személyes tapasztalataim az Zcustomers oldallal vannak, eddig korrektül megkaptam a megrendelt ügyfeleket 1-3 napon belül. Egyik vásárolt is bideket, tehát vannak köztük valódiak isJ
A leírás ehhez az oldalhoz a következő:
http://www.zcustomers.com/
Először regisztrálni kell:
kattints a login menüpontra, majd az aláhuzott Signup as "new customer" menüpontra kattintva lehet regisztrálni:
First Name: keresztnév
Last Name vezetéknév
Please note: The address on your account must match the billing address on your credit card statement if you are paying via credit card.
Street Address: utcanév
City: városnév
State/Province: kiválasztani az other részt
Zip: irányitószám
Country: kiválasztani a Hungary-t
Phone: beirni a tel. számot +36-al az elején
Email: e-mail cim
Confirm Email: ujra e-mail cim
Password: jelszó
Confirm Password: ujra jelszó
Ezután a keretben levő Sign Up-ra kell kattintani.
Ha ez megvan, akkor a Home menüpontra kell kattintani, ezen az oldalon lehet megkezdeni a Zeek ügyfél rendelést. A táblázatból válaszd ki, hogy mennyi ügyfelet akarsz venni, az egérrel kattints oda, majd a sárga mezőben levő szöveg melletti kis kockát pipáld be. Ezután kattints az Add to cart kék mezőben levő menüpontra. Ezután add meg a Zeekler Usernevet, ezt megtalálod a ZeekRewards irodádban. Ezután az Add to Cart kék mezős menüpontra kell kattintani.Ezután a piros mezőben levő Checkout menüpontra kell kattintani. Ezután a Pay Bay Credit CARD keretben levő menüpontra kattintok. A következő oldalon a Credit card Number részhez a Bankkártya számot írom be, majd kiválasztom a Credit Card Type részen a kártya tipusát, mely Visa, Mastercard, American Express, Discover lehet, mást nem fogad el. Expiration Date részre a kártya érvényességi idejét kell kiválasztani (hónap, év) majd a CV Code részre a kártya hátulján levő 3 jegyű számot kell beirni. Ezután a Submit Your Order keretben levő szövegre kell kattintani így rendeljük meg a Zeekler ügyfeleket.
3. Fscstore elérési gondok
Mivel a cég épp most készül behozni a Zeebates oldalt az több, mint 5000 partneres online webáruházas rendszerével, ezért elképzelhetőnek tartom, hogy a két dolog összefügg, és ezért nem lehet elérni az oldalt, mert esetleg ez az új oldal le fogja váltani a régit.
4. 30$-os marketingcsomag és vizsga
Egyértelmű, megnyugtató és megbízható verzió az utóbbi pár napban sem született. Egy biztos, aki új tagként bankkártyáról upgradel, azoknak már levonja a rendszer a marketing és képzési csomag éves díját is. Valamint minden új tag kap egy levelet, amiben közlik, hogy 30 napig ingyenes tagként is kipróbálható a marketingcsomag és meg is adják az egyéni linkeket is. Ezek a linkek upgrade után is működnek.
Régi tagoknál egyeseknél megjelent már a belső egyenlegről való fizetés lehetősége is, de mivel nem mindenkinél, így valószínű, hogy tesztelik. Bankkártyáról viszont régi tagoknak továbbra is 500-as hibaüzenetet ír ki. Így én mindenkinek azt javaslom, hogy várja meg a konkrétumokat, az egyértelmű és hiteles híreket (amennyiben lesz ilyen), hiszen a csomagot jelen esetben nem is tudjuk megvenni.
Mindenestre a marketingcsomag megvásárlása és a képzési anyagok tanulmányozása senkinek nem fog a kárára válni, mindannyian csak nyerünk vele, attól függetlenül, hogy kötelező lesz-e vagy sem én mindenkinek ajánlom.
További jó munkát mindenkinek!
Üdv, Ügyifogyi