Ha regisztráltál mindent megtalálsz a belső irodádban magyarul is működik!
Furcsa dolgot fedeztem fel az elmúlt években azok között a vállalkozó
ügyfeleim között, akik uralják a piacukat, és vagyonokat keresnek
a marketinggel, illetve azok között, akik alig jutnak egyről a kettőre...
Akik alig jutnak egyről a kettőre egy kicsit furcsán gondolkoznak a
marketingről. Elnézést, de pitiáner módon gondolkoznak a marketingről.
Arra fókuszálnak, hogy milyen drága a marketing, ahelyett, hogy inkább
arra fókuszálnának, hogy mennyit hoz, és dolgoznának azon, hogy
még többet hozzon...
Furcsa hasonlat, de igaz: Egy 800 lóerős Forma 1-es autó akár 100 liter
üzemanyagot is elfogyaszt 100km-en. De ha nem kapná meg
a 100 liter üzemanyagot, nem tudná leadni a lóerőt se.
Így van ez a marketingben is.
Persze, a marketing nem olcsó, tudom. Ebben a hónapban elköltöttem
már 500.000Ft-ot marketingre. De az, hogy mennyibe kerül, teljesen
lényegtelen kérdés.
A lényeges kérdés az, hogy mennyit hoz, és nyereséges-e vagy se?
Ez a lényeges kérdés.
Fókuszálhatsz arra, hogy mennyibe kerül, vagy dolgozhatsz azon,
hogy többet hozzon. A győztesek arra fókuszálnak, hogy többet
hozzon, ezért többet tudnak rá költeni, és többet is keresnek vele.
Ennyi! Ez teszi a különbséget a győztesek és a vesztesek között.
És persze vannak ingyenes, vagy olcsó marketing eszközök is, de
csak az ingyenes vagy olcsó marketing eszközökkel soha az életben
nem fogod tudni leuralni a piacodat.
Ha így működne, minden hülye piacvezető lenne. De nem így működik!
Szóval ne sajnáld a pénzt a marketing gépezetedtől, mert azt fogod
kivenni belőle, amit beletettél.
"Ki hogy vet, úgy arat." (Utálom a mondásokat, de ez igaz.)